راز و رمز سلامتی

سلامتی

آیا انواع بیماری هایی که می توانند باعث ریزش مو بشوند را می شناسید؟


به غیر از انواع بیماری های ریزش مو، انواع سرطان ها و درمان آن ها با شیمی درمانی ی تواند باعث ریزش موی افراد شود. در ادامه این مطلب از سایت خرید کلاه گیس با انواع سرطان ها آشنا خواهید شد.

علل ایجاد سرطان

سرطان ها و این گونه بیماری ها به دلایل مختلفی ممکن است که ایجاد شوند. موازدی از جمله مشکلات ژنتیکی، استرس، تغذیه و ..... البته یکی از مواردی که بسیار به گوش ما می رسد رادیکال آژاد است.

سرطان خون

سرطان خون یا لوسمی تا ۸ درصد کل سرطان ها را شامل می شود و پنجمین سرطان شایع انسانی در جهان می باشد و یکی از چهار سرطان شایع در میان کودکان می باشد. لوسمی، لوکمیا یا همان سرطان خون در اصل سرطان سلول های خونی است که به گلبول های سفید مربوط می شود.

سرطان تخمدان

سرطان تخمدان از تخمدان‌ها شروع می‌شود. اندام‌های کوچکی در دستگاه تناسلی زنانه که در آن تخمک‌ها تشکیل می‌شوند. تشخیص سرطان تخمدان گاهی اوقات دشوار است زیرا علائم اغلب تا مراحل بعدی ایجاد نمی شوند. پزشک شما سرطان تخمدان را با جراحی، شیمی درمانی و سایر درمان های سرطان درمان می کنند. سرطان تخمدان زمانی اتفاق می‌افتد که سلول‌های غیرطبیعی در تخمدان‌ها یا لوله‌های فالوپ رشد کرده و خارج از کنترل تکثیر می‌شوند. تخمدان ها بخشی از دستگاه تناسلی زنان هستند. این دو اندام گرد و به اندازه گردو در طول سال های تولید مثل شما تخم می سازند.

سرطان روده بزرگ

سرطان روده بزرگ نوعی از سرطان روده است که از روده بزرگ (کولون) شروع می شود. روده بزرگ قسمت پایانی دستگاه گوارش است.

سرطان روده بزرگ معمولاً افراد مسن را تحت تأثیر قرار می‌دهد، اگرچه ممکن است در هر سنی رخ دهد. این سرطان معمولاً به صورت توده‌های کوچک و غیر سرطانی (خوش خیم) سلولی به نام پولیپ شروع می‌شود که در داخل روده بزرگ ایجاد می‌گردد. با گذشت زمان برخی از این پولیپ ها می‌توانند به سرطان روده بزرگ تبدیل شوند.

سرطان دهانه رحم

سرطان دهانه رحم نوعی سرطان است که از دهانه رحم شروع می‌شود. دهانه رحم یک استوانه توخالی است که قسمت پایینی رحم را به واژن متصل می‌کند. اکثر سرطان‌های دهانه رحم در سلول‌های سطح دهانه رحم شروع می‌شوند.

سرطان دهانه رحم یکی از علل اصلی مرگ‌ومیر در میان زنان آمریکایی بود. اما از زمانی که تست‌های غربالگری به طور گسترده در دسترس قرار گرفت، دیگر این‌گونه نیست.

سرطان پانکراس

یکی از انواع علت سرطان پانکراس به دلیل التهاب لوزالمعده می باشد به طوری که در تشخیص لوزالمعده مشکل به وجود می آورد. اکثر تومورهای لوزالمعده در قسمت سر و یک سوم باقی مانده در تنه لوزالمعده ایجاد می شود و این تومورها سبب انسداد مجرای صفراوی و زردی بیمار می گردد . اغلب سلول های مبتلا به سرطان لوزالمعده به بافت های دیگر گسترش می یابند و اکثر این تومورها خوش خیم هستند . از علت های که سبب بروز این بیماری در عموم افراد می شود تغذیه نامناسب نظیر: استفاده از غذاهای پر چرب و سیگار کشیدن می باشد .



موضوعات: سرطان و راه های درمان آن ,
[ بازدید : 61 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 14 آبان 1402 ] [ 12:26 ] [ رعنا ]

[ ]

۳ روش براي جلوگيري از عرق كردن كلاه گيس


كلاه گيس مصنوعي بخريد

كلاه گيس هاي طبيعي به دليل ماهيت طبيعي كه دارند بيشتر براي فصول سرد سال مناسب هستند. به عبارتي اگر ميخواهيد كه در روزهاي سرد، گرم بمانيد، بهتر است كه كلاه گيس طبيعي بخريد اما استفاده از آن ها براي فصول گرم چندان توصيه نميشود مگر اينكه براي مناسبت خاصي بخواهيد استفاده كنيد. در عوض ميتوانيد براي تابستان و براي جلوگيري از عرق كردن كلاه گيس، روي كلاه گيس هاي مصنوعي حساب باز كنيد و از آن ها استفاده كنيد.

كلاه گيس طبيعي يا مصنوعي با استايل كوتاه انتخاب كنيد

براي روزهاي گرم سال كلاه گيس زنانه كوتاه بهترين گزينه و آپشن موجود براي كساني كه عاشق كلاه گيس ها هستند. فرقي نميكند كه چه نوع استايل و فرمي را ميپسنديد در هر صورت اگر اندازه موهاي كلاه گيس كوتاه باشد، ميتوان مانع عرق كردن كلاه گيس شد. ما بنا به دلايل زير به شما توصيه ميكنيم كه براي روزهاي گرم و مخصوصا تابستان از كلاه گيس كوتاه استفاده كنيد:

  • چون موها بالاتر از گردن هستند شما خود به خود خنك ميشويد
  • هرچه موها كوتاه تر باشد يعني وزني كه پوست تحمل ميكند كم است و تحمل وزن كم يعني خنك ماندن
  • نگهداري كمي نياز دارند و مانند كلاه گيس طبيعي بلند نيستند كه دقيقا مثل موهاي خودتان نگهداري و مراقبت بخواهند
  • موهاي كوتاه هزينه كمتري دارند و كلاه گيس ارزان محسوب ميشوند

از كلاه هاي مودار استفاده كنيد

بعضي روزها به قدري گرم است كه پوشيدن هرچيز اضافي از روسري گرفته تا لباس ميتواند حسابي باعث عرق كردن و عذاب كشيدن شما شود. در اين روزها شايد نخواهيد كه يك كلاه گيس كامل استفاده كنيد زيرا عرق كردن كلاه گيس شما را به دردسر مي اندازد. راه حل چيست؟ خيلي ساده است. به جاي استفاده از كلاه گيس طبيعي يا مصنوعي ميتوانيد تنها با پوشيدن يك كلاه مو دار مانع تعريق بيش از حد شويد.

براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد خريد كلاه گيس و نگهداري آن مي توانيد به سايت kolahgiss.ir مراجعه كنيد.



موضوعات: سرطان و راه های درمان آن ,
[ بازدید : 328 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ چهارشنبه 28 اسفند 1398 ] [ 11:47 ] [ رعنا ]

[ ]

فرم دادن به كلاه گيس و نگهداري از آن


شانه كردن

هر بار كه موها خشك ميشود بهتر است كه آن ها را شانه كنيد تا آشفتگي و به هم گره خوردن بهتر شود و موها كاملا صاف شوند. شانه كردن يكي از اصول اصلي نگهداري، مراقب و ماندگاري كلاه گيس زنانه يا مردانه است.

فركردن

اگر كلاه گيس زنانه طبيعي داريد ميتوانيد بر اساس سليقه خود آن ها را فر كنيد اما دقت كنيد كه فر كردن نمونه هاي مصنوعي چندان آسان و حتي درست نيست. بنابراين يكي از نكاتي كه بايد حين نگهداري از نمونه ها مصنوعي بدانيد اين است كه آن ها را فر نكنيد.

تهيه سر مانكن

براي وقتهايي كه كلاه گيس استفاده نميكنيد يك استند تهيه كنيد تا به آن آسيب وارد نشود.

نحوه شستن كلاه گيس طبيعي يا مصنوعي و مدت زمان آن

اگر هر روز موهاي مصنوعي استفاده ميكنيد بهتر است كه هر دو تا ۴ هفته به شستن كلاه گيس خود اقدام كنيد. اگ ركمتر ميپوشيد ميتوانيد هر ۱ تا ۱ و نيم ماه اينكار را انجام دهيد.

از موهاي طبيعي خود محافظت كنيد

اگر به صورت روزانه از كلاه گيس طبيعي استفاده ميكنيد، بايد مراقب موهاي طبيعي خود در زير كلاه گيس باشيد. براي همين سعي كنيد موهاي خود را شانه كنيد، به موقع بشوييد و هنگام استراحت كلاه گيس استفاده نكنيد. علاوه بر اين، هرچقدر شما بيشتر به بهداشت مو و پوست سر خود اهميت دهيد، به اين معني است كه كلاه گيس طبيعي شما هم ديرتر كثيف ميشود و در نتيجه كمتر نياز به شستشو دارد.

براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد خريد كلاه گيس و نگهداري از آن مي توانيد به سايت kolahgiss.ir مراجعه كنيد.



موضوعات: سرطان و راه های درمان آن ,
[ بازدید : 281 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 27 اسفند 1398 ] [ 11:40 ] [ رعنا ]

[ ]

آموزش مرحله به مرحله شستن کلاه گیس


نحوه شستن کلاه گیس

کلاه گیس را از بالا به پایین شانه بزنید

قبل از شستن کلاه گیس طبیعی یا مصنوعی حتما باید آن را به آرامی شانه کنید. زمانی که میخواهید آن را درون آب بگذارید، به هیچ عنوان نباید به هم ریخته، ژولیده یا به هم تنیده باشد. یک برس مخصوص بردارید و از بالا به پایین موها را شانه کنید.

پر کردن سینک ظرفشویی از آب و ریختن شامپو

· سینک ظرفشویی خود را با آب سرد پر کنید، سپس اندازه یک یا دو سر شامپو، به داخل آن شامپو بریزید.

· به این نکته توجه کنید که متناسب با نوع موها شامپو را انتخاب کنید. برای مثال اگرکلاه گیس زنانه با موهای فری دارید برای شستن کلاه گیس فر خود از شامپو مخصوص موی فر استفاده کنید. اگر کلاه گیس طبیعی را رنگ کرده اید از شامپوی مخصوصا موهای رنگ شده استفاده کنید و ….

· حین شستن کلاه گیس مصنوعی یا طبیعی نباید مستقیما شامپو را به موها زد بلکه باید به آب، شامپو اضافه کرد و بعد از حل شدنش به آن کلاه گیس را اضافه کرد.

از شامپوهای ۲ در ۱ که حاوی نرم کننده هستند استفاده نکنید. در عوض نرم کننده را بعد از شامپو به موهایتان اضافه کنید.

کلاه گیس را برعکس کنید و در آب قرار دهید

با کمک دو دست خود قسمت داخل کلاه را برگردانید، موها را به سمت آب ببرید. سپس کمی به آن فشار دهید تا خیس شود. برای اینکه شامپو به همه بخش های آن وارد شود، تنها کافی است یک بار آن را کاملا در آب بچرخانید.

5دقیقه به آن دست نزنید

کلاه گیس طبیعی را به مدت ۵ دقیقه زیر آب در سینک غوطه ور کنید. تمام موها باید کاملا زیر آب باشند. اما به هیچ عنوان به آن دست نزنید زیرا رشته موها میتوانند به هم تنیده و در هم گیر کنند.

شستشوی کلاه گیس با آب سرد

موها اکنون با شامپو کاملا تمیز شده اند و باید زیر آب سرد قرار بگیرند. شیر آب سرد را باز کنید و تا زمانی که روی موها کف وجود بگذارید کلاه گیس زیر آب باشد. بعد از اینکه کف تمام شد آب را ببندید.

به کلاه گیس نرم کننده بزنید

برای اینکه موها نرم شوند از یک نرم کننده با کیفیت و حتی الامکان مخصوص کلاه گیس استفاده کنید. منتهی سعی کنید نرم کننده فقط روی موها ریخته شود نه کلاه و پارچه نگهدارنده. بلافاصله بعد از ریختن نرم کننده با دست موها را ماساژ دهید.

۲ دقیقه صبر کنید

شما باید صبر کنید تا نرم کننده حداقل ۲ دقیقه روی موهای کلاه گیس طبیعی باقی بماند تا کاملا موها را نرم و لطیف کند. بعد از اینکه مواد نرم کننده کاملا در رشته موها نفوذ کرد میتوانید آن ها را آب کشیده و بشویید. دقت کنید که باز هم با آب سرد اقدام به شستن کلاه گیس کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید کلاه گیس و نگهداری آن می توانید به kolahgiss.ir مراجعه کنید.



موضوعات: سرطان و راه های درمان آن ,
[ بازدید : 295 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 26 اسفند 1398 ] [ 11:29 ] [ رعنا ]

[ ]

آموزش رنگ کردن کلاه گیس طبیعی در خانه


بر خلاف الیاف مصنوعی که در کلاه گیس های مصنوعی بکار میروند، کلاه گیس طبیعی با موی انسان را بدون اینکه آسیب بببیند یا ظاهرش به راحتی آب خوردن به هر رنگی در آورد. البته میتوان موهای مصنوعی را نیز رنگ کرد

مرحله به مرحله با نحوه رنگ کردن کلاه گیس طبیعی

رنگ کلاه گیس طبیعی مد نظر خود را آماده کنید

ما هیچ محصول خاصی تحت عنوان رنگ کلاه گیس طبیعی نداریم. اگر هم جایی چنین چیزی دیدید بدانید که آن رنگ همان رنگی است که خودتان برای رنگ کردن موهای طبیعی خودتان بکار میبرید. زیرا کلاه گیس طبیعی زنانه یا حتی مردانه شما هم از موهای طبیعی و انسانی ساخته شده است.

در اولین قدم تصمیم بگیرید که میخواهید موهای کلاه گیس زنانه، کلاه گیس شیمی درمانی یا کلاه گیس مردانه را چه رنگی میخواهید بزنید. سپس به داروخانه، فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی و خلاصه هر جایی که بشود رنگ موی طبیعی خرید مراجعه کنید.

شامپوی بنفش بخرید

احتمالا میدانید که استفاده از تونر یا شامپوی بنفش یا ضد زردی مو، مهمترین مرحله در تمام فرآیند رنگ کردن موی کلاه گیس طبیعی و موهای انسانی است.

دستکش بپوشید و رنگ را میکس کنید

قبل از هر چیزی به یک نکته مهم اشاره کنیم. اگر قبل از رنگ کردن کلاه گیس مصنوعی آن را با شامپو و نرم کننده مخصوص شستشو دهیم، میتوان بهتر آن را رنگ کرد.

از دستکش های یکبار مصرف برای محافظت از پوست خود در مقابل تحریک و تمیز نگه داشتن دست ها در طی فرایند رنگ کردن کلاه گیس طبیعی استفاده کنید. رنگ مو را با تونر مخلوط کنید و لطفاً دستورالعمل مربوط به سازنده رنگ مو را دنبال کنید. به جای قاشق فلزی نیز از یک قاشق پلاستیکی استفاده کنید تا رنگ به خوبی مخلوط شود.

کلاه گیس طبیعی را در رنگ مو فرو کنید

موها را درون کاسه رنگ کلاه گیس طبیعی غوطه ور کنید. از دست خود استفاده کنید تا رنگ را به آرامی روی کلاه گیس بمالید. مخلوط رنگ را در تمام بخش ها اعمال کنید

کلاه گیس را بشویید

شستن موها علاوه بر اینکه در خصوص موهای واقعی خودتان لازم است بلکه در خصوص رنگ کردن کلاه گیس طبیعی نیز ضروری است. دقت کنید که برای شستشوی رشته موهای کلاه گیس از شامپوی رنگ مو انسانی استفاده کنید تا مطمئن شوید کیفیت تار موها همچنان حفظ شده و طول عمرشان کاهش نیابد. برای پاک کردن باقی مانده رنگ روی موها نیز کلاه را با آب سرد یا ولرم بشویید.

هرچه کیفیت کلاه گیس بیشتر باشد بهتر رنگ میگیرد

کلاه گیس هایی که از بهترین موهای انسانی و از بهترین نژاد موها ساخته میشون معمولا رنگ پذیری بهتری دارند. وقتی چنین موهایی داشته باشید هیچگاه رنگ کردن کلاه گیس طبیعی برایتان محدودیت ایجاد نخواهد کرد. اگر میخواهید صاحب یک کلاه گیس خوب، طبیعی و در عین حال قیمت مناسب شوید میتوانید برای خرید کلاه گیس با ما تماس بگیرید تا به شما در انتخاب بهترین نمونه و متناسب با ویژگی های ظاهریتان کمک کنیم.



موضوعات: سرطان و راه های درمان آن ,
[ بازدید : 281 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ چهارشنبه 21 اسفند 1398 ] [ 11:53 ] [ رعنا ]

[ ]

آموزش حالت دادن و نگهداری از کلاه گیس


کلاه گیس هایی با موهای طبیعی بسیار گران هستند اما در مقایسه با کلاه گیس های مصنوعی از مقاومت بیشتری در انجام اقدامات زیبایی مانند صاف کردن ، فر کردن، رنگ کردن و ... برخوردارند.

با استفاده از یک شانه مناسب و متناسب با نوع الیاف آن ، الیاف را از نوک شانه کرده و به تدریج به سمت ریشه های آن بروید و در صورت نیاز برای شانه کردن آن ، از محصولی به منظور برطرف کردن گره های آن استفاده کنید .

برخی کلاه گیس ها دارای الیاف طبیعی فر هستند و برخی دیگر دارای فرهای مصنوعی هستند که هنگام شستشو، باز می شوند . برای فر کردن مجدد الیاف کلاه گیس زنانه از دستگاه های مخصوص فر کردن مو استفاده کنید و به یاد داشته باشید که نباید از درجه حرارت بالا برا فر کردن موها استفاده کنید .

در صورتی که تمایلی به استفاده از کلاه گیس ندارید ، آن را بر روی پایه مخصوص خود قرار دهید و آن را از هرگونه گرد و غبار دور نگه دارید .

اگر هر روز از کلاه گیس خود استفاده می کنید ، هر 2 الی 4 هفته یک بار آن را شستشو دهید و اگر به ندرت از آن استفاده می کنید، شستشوی آن به صورت ماهانه کافی است .

اگر همیشه از کلاه گیس استفاده می کنید ، از مراقبت از موهای خود غافل نشوید . تمیز نگه داشتن موها و پوست سر از اهمیت بالایی برخوردار بوده و نقش اساسی در تمیز ماندن طولانی مدت کلاه گیس خواهد داشت. اگر دارای موهای خشک هستید ، آن را مرطوب نگه دارید که این کار بر روی کلاه گیس تاثیری نمی گذارد اما موهای شما را سالم نگه خواهد داشت .

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید کلاه گیس و نگهداری آن میتوانید به سایت kolahgiss.ir مراجعه کنید.



موضوعات: سرطان و راه های درمان آن ,
[ بازدید : 285 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 20 اسفند 1398 ] [ 11:42 ] [ رعنا ]

[ ]

پاسخ به برخی از سوالات رایج بیماران ، درمورد استفاده از کلاهگیس در شیمی درمانی است.


بیمارانی که در پروسه درمان سرطان هستند اصولا نیاز به شیمی درمانی دارند.

ریزش موها در طی شیمی درمانی امری رایج و طبیعی است.

این ریزش مو گاهی در بیماران احساس ناراحتی و تضعیف روحیه ایجاد می کند.

ریزش مو ،گاها بیماران را منزوی و گوشه گیر می کند.

تمایل خود را برای شرکت در فعالیت های اجتماعی و مهمانی ها و جشن ها از دست می دهند.

از این رو بسیاری از بیماران یا نزدیکان انها برای جلوگیری از این مشکل و حفظ روحیه بیمار اقدام به خرید کلاه گیس می کنند.

استفاده از کلاهگیس شیمی درمانی :

کلاهگیس هایی که مخصوص بیماران شیمی درمانی ساخته می شوند این اعتماد را به شخص و اطرافیانش میدهد که سلامت شخص را به مخاطره نمی اندازد.

اخیرا بیشتر کلاه گیس وارداتی که در فروشگاه ها عرضه می شوند، بدلیل عدم رعایت برخی استانداردهای حرفه ای از این دسته خارج اند.

استفاده از مواد پلاستیکی و چسب برای تهیه و ساخت این کلاهگیس ها ،سلامت بیماران را به مخاطره می اندازد.

در مقابل کلاهگیس های ساخته شده از مواد طبیعی و موی انسان اصولا گزینه مناسب و بدون ریسک برای این بیماران است.

بیماران می توانند بدون دغدغه و تردید در طی دوران شیمی درمانی از کلاه گیس زنانه یا مردانه با موی طبیعی استفاده کنند و پس از پایان دوره درمان، شاهد رشد دوباره موهای خود باشند.

از این رو بسیاری از بیماران از طرف خانواده و اطرافیان خود تشویق به استفاده از کلاهگیس در طی دوران درمان خود می شوند.

حضور در جمع خانواده و دوستان به سپری شدن این دوران و بهبود سریع تر کمک زیادی می کند.

در مقابل گوشه گیری و انزوا نه تنها کمکی به بیمار نمی کند بلکه روحیه و اعتماد به نفس او را پایین می اورد.



موضوعات: سرطان و راه های درمان آن ,
[ بازدید : 258 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 19 اسفند 1398 ] [ 11:37 ] [ رعنا ]

[ ]

آموزش دقیق طرزخشک کردن کلاه گیس


کلاه گیس هایی با موهای طبیعی بسیار گران هستند اما در مقایسه با کلاه گیس های مصنوعی از مقاومت بیشتری در انجام اقدامات زیبایی مانند صاف کردن ، فر کردن، رنگ کردن و ... برخوردارند

کلاه گیس را بر روی سینک نگه داشته و الیاف آن را به آرامی درون مشت خود فشار دهید. از اعمال کردن فشار بیش از حد بر روی الیاف خودداری کنید ، در غیر اینصورت ممکن است باعث حالت گرفتن و یا شکسته شدن آن ها شود . از شانه کردن الیاف کلاه گیس در زمانی که هنوز مرطوب است خودداری کنید، این امر باعث صدمه دیدن و ریزش الیاف آن خواهد شد .

اگر یک کلاه گیس زنانه با موی بلند دارید را بر روی یک حوله بزرگ قرار دهید و همانطور که بر روی آن قرار دارد، حوله را رول کنید . در هنگام قرار دادن کلاه گیس بر روی حوله، الیاف را مرتب کنید تا بعد از رول کردن حوله ، تغییر شکل و حالت پیدا نکند .

با استفاده از اسپری های حالت دهنده، به الیاف کلاه گیس حالت بدهید. به خاطر داشته باشید که در هنگام استفاده از اینگونه اسپری ها، آن در فاصله 25 تا 30 سانتی متری از کلاه گیس قرار دهید . در صورتی که الیاف کلاه گیس مورد نظر، فرفری است، از اسپری موس برای حالت دادن به آن استفاده کنید .

کلاه گیس را بر روی پایه مخصوص آن قرار داده و در مقابل نور خورشید قرار دهید تا الیاف آن به خوبی خشک شوند و تا زمانی که کاملا خشک نشده آن را شانه نکشید . اگر کلاه گیستان دارای الیاف فرفری است، با دستان خود به آن حالت دهید .

در صورتی که برای خشک کردن الیاف کلاه گیس عجله دارید ، آن را بر روی سر خود قرار داده و با استفاده از باد ملایم سشوار آن را خشک کنید .

( برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید کلاه گیس و یا نگهداری آن می توانید به سایت kolahgiss.irمراجعه کنید.)



موضوعات: سرطان و راه های درمان آن ,
[ بازدید : 283 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ چهارشنبه 14 اسفند 1398 ] [ 12:04 ] [ رعنا ]

[ ]

آموزش دقیق طرز صحیح شستشوی کلاه گیس


کلاه گیس هایی با موهای طبیعی بسیار گران هستند اما در مقایسه با کلاه گیس های مصنوعی از مقاومت بیشتری در انجام اقدامات زیبایی مانند صاف کردن ، فر کردن، رنگ کردن و ... برخوردارند.

1. موهای کلاه گیس را از نوک شروع به شانه زدن کنید :

به آرامی شانه بزنید و گره ها را باز کنید و به تدریج به سمت ریشه های مو برسید . برای کلاه گیس زنانه که دارای مو صاف از برس های معمولی و برای انواع فر آن ، از برس های دندانه دار استفاده کنید .

2. سینک ظرفشویی خود را از آب سرد پر کنید و مقداری شامپو درون آن بریزید :

از شامپویی مناسب با نوع الیاف کلاه گیس استفاده کنید . برای مثال اگر الیاف کلاه گیستان مجعد است از شامپوی مخصوص موهای مجعد استفاده کنید و یا اگر الیاف کلاه گیستان رنگ شده است ، از شامپوی مخصوص موهای رنگ شده برای آن استفاده کنید

3. کلاه گیس را به داخل بچرخانید و آن را درون آب قرار دهید :

سپس با کمک دستانتان به الیاف کلاه گیس فشار ملایمی بیاورید و آن را کمی درون آب تکان دهید تا شامپو به خوبی به درون الیاف آن نفوذ کند. این امر همچنین به از بین رفتن گرد و غبار موجود درون الیاف آن کمک خواهد کرد.

4. کلاه گیس را با استفاده از آب سرد شستشو دهید :

همچنین میتوانید آن را درون ظرفی پر از آب سرد قرار دهید تا کف موجود بر روی آن از بین برود. بسته به مقاومت کلاه گیس و پرپشتی الیاف آن، ممکن است لازم باشد دو بار آن را شستشو دهید تا به خوبی تمیز شود .

5. برای از بین بردن گره های ایجاد شده در الیاف کلاه گیس از نرم کننده با کیفیت بالا استفاده کنید :

از اعمال این مواد بر روی ریشه های الیاف خودداری کنید

برای کسب اطلاعالت بیشتر در مورد خرید کلاه گیس و نگهداری از آن می توانید به سایت kolahgiss.ir مراجعه کنید.



موضوعات: سرطان و راه های درمان آن ,
[ بازدید : 269 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 13 اسفند 1398 ] [ 11:37 ] [ رعنا ]

[ ]

آموزش نحوه رنگ کردن کلاه گیس مصنوعی در خانه


یکی از دغدغه های اشخاصی که کلاه گیس مصنوعی استفاده میکنند رنگ و ظاهر کلاه گیسشان است. آن ها میخواهند بدانند آیا موهای این کلاه گیس ها رنگ میشود یا نه؟ اگر میشوند نحوه رنگ کردنشان چگونه است؟ آیا مشابه رنگ کردن کلاه گیس طبیعی است؟

نحوه رنگ کردن کلاه گیس مصنوعی با رنگ مو

آرایشگران و متخصصان مو بر این عقیده هستند که برای رنگ کردن کلاه گیس مصنوعی به هیچ عنوان نباید از رنگ موی معمولی برای موهای انسانی استفاده کرد. زیرا باعث وارد شدن آسیب و در نهایت خراب شدن آن ها میشود. برای رنگ کردن کلاه گیس مصنوعی یا روشنتر کردن آن روش های زیادی به جز رنگ موی معمولی وجود دارد و به هیچ عنوان نباید فکر کرد که این کلاه ها مشابه کلاه گیس شیمی درمانی و طبیعی رنگ میشوند.

قدم اول: درست کردن رنگ موی کلاه گیس

اولین قدم ساختن و آماده کردن رنگ است. همانطور که گفته شد شما باید از رنگ جوهر برای رنگ کردن کلاه گیس مصنوعی خودتان استفاده کنید. میتوانید رنگ را در فروشگاه های بزرگ و یا جاهایی که لوازم آرایشی میفروشند تهیه کنید.

قدم دوم: رنگ کردن کلاه گیس مصنوعی

حالا که الکل را به نسبت مد نظر به جوهر اضافه کرده اید، رنگ شما آماه است. و تنها مانده که به کلاه گیس اعمال کنید. برای اینکار یک پایه برای کلاه گیس درست کنید تا کلاه را روی آن قرار داده و اقدام به رنگ کردنش کنید. اگر برایتان مقدور است در حیاط خانه اینکار را انجام دهید اگر نه، در محلی مثل حمام اینکار را انجام دهید. دستکش دست کنید و با فاصله کمی روبروی کلاه گیس قرار بگیرید.

با دست بخش های مختلف موها را بگیرید و رنگ را به آرامی روی دسته برداشته شده اسپری کنید. به همین شکل تمام رشته موها را اسپری کنید. رنگ را تنها به روی موها اعمال نکنید، بلکه شما باید زیر موها را نیز رنگ کنید. حدود دو تا ۳ دقیقه اسپری کنید و بعد از اینکه مطمئن شدید همه موها رنگ شده اند. یکبار دیگر همین روند را انجام دهید.

قبل از اینکه کلاه گیس زنانه یا مردانه را خشک کنید با کمک یک برس کل موها را شانه کنید سپس وارد مرحله بعد شوید.

قدم سوم: شستن کلاه گیس و خشک کردن آن

اکنون کار رنگ کردن کلاه گیس مصنوعی به اتمام رسیده و باید آن را خشک کنید. یک جای امن پیدا کنید که ترجیحا در معرض نور خورشید باشد تا کلاه گیس خیلی زودتر خشک شود. البته بسته به اینکه چقدر آن را رنگ کرده اید ممکن است کمی طول بکشد تا کلاه گیس کاملا خشک شود. زمانی که فکر کردید خشک شده، تمام بخش های آن را چک کنید تا مطمئن شودی جایی از آن هنوز خیس نباشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید کلاه گیس های طبیعی و یا مصنوعی می توانید به سایت kolahgiss.ir مراجعه کنید.



موضوعات: سرطان و راه های درمان آن ,
[ بازدید : 294 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 12 اسفند 1398 ] [ 12:20 ] [ رعنا ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]