راز و رمز سلامتی

سلامتی

خرید اینترنتی پابند طلا


خرید پابند طلا (Ankle Bracelet)

برای خرید پابند طلا همانند دیگر مصنوعات طلا بهتر است به نکات خاصی توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین و متناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید. از طرح و شکل پابند گرفته تا سایز آن و موقعیتی که قرار است پابند را استفاده کنید. در این مقاله با طلا فروشی آنلاین کیش طلا همراه باشید تا شما برای خرید بهترین پابند طلا راهنمایی کنیم.

خرید پابند طلا بر اساس مدل آن

برای خرید طلا ( پابند طلا)، این کفش شماست که تعیین می‌کند چه مدل پابندی خریداری کنید.

برای کفش و لباس رسمی: بدون شک باید نمونه‌های فلزی که درخشش و جلوه زیبایی دارند را انتخاب کنید.

برای کتانی یا کفش ورزشی: بهتر است سراغ مدل‌هایی بروید که آویز و منگوله ندارند یا جنسشان بافت است، نه فلز.

برای کفش‌های تابستانی و صندل و دمپایی: هر مدل و جنس و طرحی که دوست دارید می‌توانید استفاده کنید.

سایز پابند طلا

برای خرید پابند طلا باید اندازه‌ای را خریداری کنید که مناسب پاهای شما باشد؛ آیا می‌خواهید زنجیر پابند از قوزک پا آویزان شود یا ثابت روی مچ پا بماند؟ پابندهایی که آویزان هستند را باید با صندل یا کفش‌های رو باز تابستانی پوشید. مدل‌های ثابت روی مچ هم برای کتانی و کفش‌های رسمی مناسب هستند.

حالا چگونه سایز درست پابند را تشخیص دهیم؟ خیلی راحت؛ دور مچ را با متر پارچه‌ای اندازه بگیرید و حدود ۱ یا ۱٫۵ سانتی‌متر به آن اضافه کنید تا عدد درست سایز پابند به دست بیاید.

یا می‌توانید با کمک گردنبند این اندازه‌گیری را انجام دهید. به این صورت که قفل زنجیر گردنبند را باز کنید، زنجیر را دور مچ پا بپیچید و سپس محلی که قفل باید بسته شود را مشخص کنید. به این ترتیب اندازه دقیق پابند را می‌توانید مشخص کنید.

رنگ پابند بر اساس رنگ پوست

در مورد انتخاب رنگ پابند باید بدانید که پابند طلای زرد برای کسانی مناسب است که پوست برنزه و سبزه دارند.

افرادی که رنگ پوستشان سفید است، بهتر است سراغ پابند نقره، استیل یا طلای سفید بروند. گفته می‌شود پابندهایی که از جنس نقره ساخته می‌شوند، به تسکین درد و ضعف پاها کمک می‌کنند. همچنین دمای بدن را نیز تنظیم می‌کند.

بیشتر بدانیم :

طلای 18 عیار چیست ؟





موضوعات: زیورآلات ,
[ بازدید : 115 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ چهارشنبه 12 شهريور 1399 ] [ 11:53 ] [ رعنا ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]