راز و رمز سلامتی

سلامتی

چرا بریس‌های اینویزیلاین ارزش هزینه کردن دارند؟


بریس‌های اینویزیلاین در واقع الاینرهای پلاستیکی شفافی هستند که می‌توانید در هنگام غذا خورن و نوشیدن آن‌ها را از دهان خود بیرون بیاورید. الاینرهای اینویزیلاین به طور کلی از لحاظ هزینه ارتودنسی قابل رقابت با بریس‌های فلزی هستند، اما گاهی اوقات می‌توانند گران‌تر باشند.

جلب توجه کمتر در مقایسه با بریس‌های فلزی

البته، یکی از بزرگترین معیارهای فروش این است که این تجهیزات الاینرهای اینویزیلاین پلاستیک هستند که توسط افراد معمولی قابل مشاهده نیستند. به عنوان یک نوجوان، دانش آموز یا حتی یک بزرگسال، مسلماً نگران نبودن در خصوص این که در هنگام لبخند زدن یک دهان پر از فلز نمایان نشود، بسیار مهم است. الاینرهای اینویزیلاین در دهان شما بسیار نرم هستند و سیمی نیز وجود ندارد که لثه‌های شما را تحریک کند.

عدم محدودیت در خوردن یا نوشیدن

از آن جا که بریس‌های فلزی به طور دائمی به دندان‌ها متصل هستند، غذاهای خاصی مانند آدامس و آب نبات‌های سخت وجود دارند که شما باید در طول درمان از آن‌ها اجتناب کنید. الاینرهای اینویزیلاین متحرک هستند، بنابراین شما می‌توانید هر چیزی که دوست دارید بخورید و بنوشید.

ارتودنسی نامرئی راهی آسان‌تر برای رعایت بهداشت مناسب

مسواک زدن و استفاده از نخ دندان در صورت داشتن بریس‌های فلزی آسان نیست. ذرات غذایی و پلاک ممکن است در سیم‌ها و بین دندان‌ها گیر کنند و منجر به پوسیدگی دندان و مشکلات لثه در طول درمان شوند. گاهی اوقات هنگامی که از بریس فلزی استفاده می‌کنید، این که چه میزان مسواک می‌زنید یا از نخ دندان استفاده می‌کنید، مهم نیست زیرا در هر حال در مرحله آخر برداشتن بریس‌ها، مشکلاتی از قبیل پوسیدگی دندان‌ها یا لثه‌های متورم وجود دارند که باید درمان شوند. مشکلاتی از قبیل آن‌چه ذکر شدند معمولاً در صورت استفاده از الاینرهای اینویزیلاین وجود ندارند. تنها با رعایت بهداشت مناسب و تمیز کردن، مسواک زدن و استفاده از نخ دندان حین ارتودنسی دندان نامرئی می‌توانید از بروز مشکلات بعدی جلوگیری نمایید.

دوره درمان سریع‌تر

با در نظر گرفتن این نکته که هر بیمار مسلماً تفاوت‌هایی با بیمار دیگر دارد، به طور کلی، درمان ارتودنسی با استفاده از بریس‌های نامرئی طول زمان کمتری نسبت به سایر گزینه‌های درمانی ارتودنسی دارد، زیرا هر دو هفته یک بار به شما یک ست جدید از الاینرها داده می‌شود که به متخصص ارتودنسی اجازه‌ی کنترل بیشتری بر نیروی اعمال شده روی دندان را می‌دهد. باید توجه داشت که در نوجوانان به دلیل تغییر و رشد زیاد دندان‌ها، این دوره‌ی درمان طولانی‌تر و مشابه دوره‌ی درمانی مورد نیاز در هنگام داشتن بریس‌های فلزی است.

یک گزینه‌ی درمانی برای مشکلات پیچیده‌تر دندان

ارتودنسی نامرئی تنها به منظور رفع مشکلات کوچک و ساده مانند کجی دندان‌های ردیف جلو مورد استفاده قرار نمی‌گیرد بلکه می‌توان از بریس‌های اینویزیلاین جهت درمان مواردی مانند مال اکلوژن، اوربایت و آندربایت نیز استفاده کرد.



[ بازدید : 105 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 31 فروردين 1400 ] [ 15:21 ] [ رعنا ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]