راز و رمز سلامتی

سلامتی

انواع زنجیر طلای مردانه:


۱. زنجیر کابلی

سبک زنجیر کابلی، کلاسیک و بسیار ساده است. این نوع زنجیر از بیضی‌های توی هم رفته درست شده است و ظاهری شیک و جذاب دارد. زنجیر کابلی از نوع زنجیرهای ظریف به شمار می‌رود و هم برای زنان و هم برای مردان مناسب است.

۲. زنجیر مارینر یا ملوانی

نوع دیگری از زنجیر طلا وجود دارد که آن را با نام مارینر یا ملوانی می‌شناسند. ظاهر این گردنبند شبیه به حلقه‌های بیضی شکلی است که در هم قفل شده‌اند. میان بیضی‌ها یک تکه صاف و عمودی از طلا قرار گرفته که آن را شبیه به لنگر می‌کند. ضخامت این سبک زنجیر کمی بیشتر است. بنابراین از جمله گردنبندهای پهن شناخته می‌شود که طرفداران بیشتری در میان آقایان دارد.

۳. زنجیر کوبایی سنتی

از دیگر گردنبندهای طلا مردانه می‌توان به زنجیر کوبایی سنتی اشاره کرد. این طرح سنگین، پهن و به شکل بافت ساده است.

بیشتر بخوانید : راهنمای تعیین سایز انگشتر

۴. زنحیر توپی

این سبک از زنجیر هم از گوی‌های کوچک و بزرگ و مهره‌های کروی شکل تشکیل شده است. هر گوی به وسیله رشته باریکی از طلا به دیگری متصل شده است.

۵. زنجیر کارتیر

محبوب‌ترین زنجیر خصوصا در میان آقایان، زنجیرهای طرح کارتیر هستند. پهنای مناسب این نوع زنجیر باعث می‌شود که به زیبایی روی بدن قرار بگیرد. کارتیر پهنای نسبتا زیادی دارد و از انواع طلاهای سنگین است. البته این نوع زنجیر در میان بانوان هم طرفداران زیادی دارد.

بیشتر بخوانید : راهنمای خرید اینترنتی طلا

گردنبند طلا مردانه می‌تواند یک اکسسوری جذاب برای شما باشد که ظاهرتان را به یک ظاهر لوکس و زیبا تبدیل ‌کند. برای انتخاب گردنبند طلا برای آقایان باید به نکاتی که گفته شد با دقت توجه کنید. انواع گردنبند را متناسب با تیپ، لباس، علاقه‌مندی و جثه خود تهیه کنید تا بهترین خرید را داشته باشید.

منبع : طلافروشی آنلاین آزادی



موضوعات: زیورآلات ,
[ بازدید : 89 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 30 شهريور 1400 ] [ 13:07 ] [ رعنا ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]