راز و رمز سلامتی

سلامتی

پارامترهای مهم هنگام انتخاب لباس سایز بزرگ


بانوانی که از نظر سایز بزرگتر هستند، همیشه در انتخاب لباس مناسب برای خود دچار مشکل می شوند. زیرا یا لباس برای آنها پیدا نمی شود و یا اگر پیدا شود هم به خوبی به اصول و نکات مهم در برش و استفاده از جزئیات خرجکار در نقاط مناسب و ترکیب رنگ‌ ها پایبند نیستند. در ادامه مقاله به 3 پارامتر مهم که حین انتخاب لباس سایز بزرگ باید به آن توجه کرد می پردازیم.

توجه به برش و طرح لباس

یکی از نکات اصلی در انتخاب پیراهن مجلسی زنانه با سایز بزرگ، استفاده از برش‌ هایی است که به نحوی اندازه و انطباق مناسب با شکل بدنی فرد داشته باشند و در عین حال شیک و زیبا باشند. علاوه بر این، استفاده از جزئیات خرجکار در قسمت هایی که توجه افراد دیگر را از قسمت هایی که فرد به آن ها حساس است منحرف می کند، یک امر حیاتی است.

براساس بررسی‌ های اخیر، 7 شکل بدن متفاوت برای خانم‌ های داراری اضافه وزن و سایز بزرگ شناخته شده است که عبارتند از:

· مثلث معکوس

· ساعت شنی

· مستطیل

· بیضی یا سیبی

· مثلثی یا گلابی

· الماس

· هشت انگلیسی

در یک طراحی لباس استاندارد، طراح سعی می کند که بخش های تیره لباس که لاغرکننده هستند را بیشتر بر روی نواحی برجسته بدن متمرکز کنند. این در حالی است که برای بخش های دیگر بدن می توان از رنگ های روشن استفاده کرد.

توجه به رنگ لباس

خیلی از بانوان هنوز هم بر این باورند که برای لاغزتر نشان داده شدن، باید همیشه رنگ سیاه بپوشند. اما امروزه طراحان لباس پیشنهاد می کنند که از رنگ های دیگر مانند سرمه ای، سبز تیره و آبی کاربنی که بتواند انحنای فیزیکی را کمتر نشان بدهد هم استفاده کنند.

به طور معمول، طراحان قسمت اصلی لباس را با رنگ‌ های تیره مانند سیاه، قهوه‌ ای، سرمه‌ ای یا سبز تیره طراحی کرده؛ در حالی که بخش ‌های فرعی مانند ژیله، شلوار و روسری با رنگ‌ های روشن تر ترکیب می‌ کنند.

استفاده از پارچه های طرح دار

سال هاست که بسیاری از بانوان معتقد هستند که لباس های طرح دار مناسب افراد چاق نیستند و اما در طراحی های جدید این تفکر دور انداخته شده است. طراحان مد بر این باورند که بانوان چاق می توانند بخشی از لباس های خود را از پارچه های طرحدار انتخاب کنند. در این طراحی ها بهتر است برای نواحی لاغرتر بدن از پارچه های شاد و با طرح استفاده شود.



موضوعات: اسپانسر,
[ بازدید : 89 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 14 اسفند 1402 ] [ 12:11 ] [ رعنا ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]