راز و رمز سلامتی

سلامتی

مشکلات گاز گرفتن کودک


سن : کودک یک ساله تا کودک دو ساله

گاز گرفتن کودک : اگر کودک شما گاز می گیرد، نترسید. در این مرحله از رشد، این عمل کودک طبیعی است و نشان دهنده این است که کودک چیزی را می خواسته ولی به آن نرسیده است.

در اکثر مواقع کودک زمانی گاز می گیرد که چیزی مثل اسباب بازی بخواهد و یا بخواهود تا توجه شما را جلب کند. اگر عواملی که کودک را ترغیب به گاز گرفتن می کند بشناسیم و از آن ها جلوگیری کنیم، می توانیم از گاز گرفتن هم جلوگیری کنیم و در نتیجه مجبوز نباشیم تا از دیگران عذرخواهی کنیم.

بگذارید کودک با ناکامی های خود کنار بیاید. درباره احساساتش صحبت کنید و به او کمک کنید تا روی مهارت گفتاری خود کار کند و بتواند راه های دیگری را برای بیان خواسته هایش پیدا کند.

رشد کودک شما در شانزده ماهگی

کودک آرام و تپلی که از بیمارستان با خود آورده بودید کجا رفته است؟ اکنون که کودک شما می تواند راه برود، چربی‌های بدنش از بین رفته و چهره کودکانه تری پیدا کرده است.

در سال دوم

رشد کودک شما به صورت قابل ملاحظه ای کند می شود. در اولین ماه ها وی در حدود ۱.۸ کیلوگرم افزایش وزن خواهد داشت، اما در تمام طول دومین سال فقط در حدود ۱.۳ تا ۲.۲ کیلوگرم چاق تر شده است.

اکنون کودک لاغرتر از دوران قبل است. شکم بزرگ، صورت، بازوها، و پاهایش در اثر راه رفتن، دویدن، و پریدن لاغر و باریک شده است.

بیشتر بخوانید :



موضوعات: سلامت کودک,
[ بازدید : 220 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 19 اسفند 1399 ] [ 14:12 ] [ رعنا ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]