راز و رمز سلامتی

سلامتی

آیا لمینت می تواند دندان های کج را صاف کند؟


لمینت سرامیکی دندان یکی از بهترین روش ها برای اصلاح طرح لبخند است و هر ساله شمار زیادی از افراد با کمک این روش به لبخندی بهتر و زیباتر دست پیدا می کنند. لمینت ها در اصل نوعی ونیر دندانی هستند به این معنی که لایه ها یا پوسته های نازکی بوده که به سطح جلوی دندان متصل می شوند. آن ها کاربردهای بسیار زیادی دارند و گفته می شود می توان با کمک لمینت ها حتی دندان های کج را نیز صاف کرد. در این مقاله به صورت مختصر درباره لمینت ها و توانایی آن ها در منظم کردن دندان ها اطلاعاتی ارائه شده است.

آیا لمینت واقعا می تواند دندان های کج را صاف کند؟

پاسخ سوال مطرح شده به این بستگی دارد که دندان‌های شما چقدر و تا چه اندازه کج هستند. چنانچه شما مشکل ناهنجاری فکی نداشته باشید و تنها یک یا تعداد کمی از دندان های شما در طرح لبخند به صورت محدود و خفیف کج باشند لمینت دندان بهترین گزینه ممکن برای صاف کردن آن ها است. از این رو به لمینت ها ارتودنسی فوری هم گفته می شود زیرا در یک جلسه دندان های کج را مرتب می کنند.

اما اگر مشکل ناهنجاری و ناترازی فکی وجود داشته باشد و به دنبال آن بیشتر دندان ها کج شده باشند لمینت دندان به هیچ عنوان قادر به مرتب کردن این دندان ها نیست. روش های دیگری برای منظم و صاف کردن دندان های بسیار کج وجود دارد که با کمک آن ها دندان ها اصولی و از ریشه منظم می شوند.

چه افراد دیگری کاندید مناسبی برای لمینت دندان هستند؟

تنها کاربرد لمینت دندان صاف و منظم کردن دندان های نسبتا کج نیست، اگر شما هر یک از مشکلات زیر را در طرح لبخند خود دارید می توانید کاندید خوبی برای انجام لمینت دندان باشید:

تغییر رنگ دائمی دندانی به طوری که با هیچ روشی برنمی گردد

ایجاد لک بر روی دندان

ترک خوردگی، لب پر شدگی و شکستگی دندان

فاصله بین دندان ها (مخصوصا فاصله بین دو دندان جلو در هر فک)

کوتاه بودن یک یا چند دندان

مزایای منظم کردن دندان ها با لمینت چقدر است؟

اصلاح طرح لبخند و یا مرتب کردن دندان هایی که به صورت خفیف کج و نامرتب هستند با لمینت های دندانی می تواند مزایای زیادی به همراه داشته باشد. کوچکترین مزیت لمینت ها سفید و درخشان کردن طرح لبخند است به طوری که زیبایی لبخند اعتماد به نفس فرد را چند برابر بیشتر می کند. سایر مزایای لمینت دندان عبارتند از:

کمک به محافظت از دندان

افزایش طول عمر دندان

جلوگیری از پوسیدگی دندان ها

جلوگیری از تغییر رنگ و لک شدن دندان ها

و ...

هزینه لمینت دندان برای دندان های کج چقدر است؟

بسته به نوع و تعداد لمینت ها و دندانپزشکی که درمان را برای شما انجام می دهد، هزینه لمینت دندان می تواند از 3 میلیون تومان به ازای هر واحد شروع شود. البته در مراکز جهاد دانشگاهی یا کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی دولتی و کلا از این دست مراکز هزینه ها ممکن است کمتر باشد.


[ بازدید : 90 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ چهارشنبه 6 بهمن 1400 ] [ 15:08 ] [ رعنا ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]